• به راهنمای بخش های مختلف سایت خوش آمدید.
  • برای راهنمایی هر بخش روی تب مربوطه کلیک نمائید.

راهنمای ارائه سفارشات

 

در این سایت سفارشات به چند قسم تقسیم میشوند:

  1. سفارشات عمومی بخش چاپ: در این نوع سفارشات با توجه به شیوه معمول و استاندارد چاپ که معمولا انتخاب عموم میباشد، گزینه هایی همراه با مشخصات و قیمت مشخص و آپدیت شده ی روزانه درج گردیده که قابل انتخاب میباشد.
  2. سفارشات اختصاصی بخش چاپ: در این نوع سفارشات با توجه به سلیقه شخصی و داشتن امکانات کم یا بیش نسبت به سفارشات عمومی سفارش شما بصورت اختصاصی ارائه و با بررسی و هماهنگی با کارشناسان ما قیمت آپدیت شده به شما ارائه میگردد.
  3. سفارشات دانلود طرح یا فونت: در این نوع سفارشات طرح یا فونت هایی جهت دانلود مستقیم برای شما فراهم گردیده که قابل انتخاب میباشد.
  4. سفارشات عمومی طراحی: در این نوع سفارشات با توجه به شیوه معمول و استاندارد امور مربوطه میباشد، گزینه هایی همراه با مشخصات و قیمت مشخص و آپدیت شده ی روزانه درج گردیده که قابل انتخاب میباشد.
  5. سفارشات طراحی اختصاصی: در این نوع سفارشات، با توجه به طرح مد نظر خود میتوانید با کارشناسان طراحی مجموعه ما در تماس باشید و ضمن ارسال نظرات و اطلاعات مرتبط به طرح، برآورد قیمت صورت گرفته و به شما اعلام میگردد و در صورت موافقت شما با قیمت به لیست سفارشات شما افزوده میگردد.

راهنمای ارسال چت

 

کاربر گرامی، لطفا در ایجاد چت نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • حتما مشکل خود را به زبان فارسی بیان کنید (از حروف لاتین استفاده نکنید)
  • این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست و شما باید مشکل خود را کامل شرح دهید و از توضیحات کلی اجتناب کنید.
  • دقت نمایید که چت پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان ما پاسخ شما را بدهند. بنابراین از ارسال درخواست تکراری خودداری کنید.
  • از ایجاد چند چت با یک موضوع جدا خودداری کنید.
  • در صورتی که درخواستی ایجاد کرده‌اید و بخش پشتیبانی پاسخ شما را داده است و مایل هستید مجددا پاسخ دهید، از ایجاد چت جدید خودداری کنید. و در گفتگوی همان چت پاسخ خود را ارائه نمایید.
  • در صورتی که وضعیت چت “در حال رسیدگی” باشد، بدین معنی است که توسط تیم پشتیبانی خوانده شده و به واحد مربوطه ارجاع شده است ، بنابراین باید منتظر پاسخ بمانید.
  • اگر وضعیت چت شما “بسته شده” است، یعنی نیازی به ادامه‌ی گفتگو وجود ندارد یا چت شما طبق اصول فوق نبوده است.
  • فرمت فایل ضمیمه باید یکی از موارد jpg, jpeg, png, pdf, xls, xlsx, doc, docx, psd, zip, rar, mp3, mp4, cdr باشد.
  • درصورتی که چت شما مرتبط به یکی از اقلام سفارشاتتان میباشد حتما شماره سفارش و کد مربوطه را درج نمائید.
  • حداکثر مجموع فایل های ارسالی شما در هر چت، ۳۰۰ مگابایت میباشد.
  • توجه: حداکثر حجم قابل آپلود برای هر فایل ۶۰ مگابایت است.
  • توجه: کلیه فایل‌های ارسالی شما، پس از مدتی حذف خواهند شد.